Followers

Wednesday, May 25, 2011

Follower Ku.. Sayang-Sayangku...Huhuhu

Assalamualaikum..
Maz.....Behave...Ok Ok.. Saja je bagi gempak tajuk. Huhuhu.. Sebenarnya tak sangka sangat yang follower maz dah separuh dari 1000, nak bagi ayat lagi sedap. So far sekarang ni dah 552 ( ya ampun, maz x reti nak screen shot, x sempat-sempat nak belajar). Tapi maz agak terkilan sebab lately asyik tak sempat je nak BW, asal update je lepas sehari 2 baru sempat BW. Siapa-siapa yang meaz terlepas pandang untuk follow balik, maz minta maaf sangat-sangat, bukan tak nak follow, tapi kekangan masa tu yang menghalang, tapi maz try trace jugak follower maz, ada yang maz jumpa blognya, ada yang tak sebab tak appear, yang appear just blog yang that person follow. Maz minta maaf sangat-sangat kepada siapa yang dah follow maz, tapi maz tak follow balik. Masalah tak dapat di elak. Ampun ye pak, buk...hehehe...

Betul sesetengah blogger cakap, makin bertambah follower makin semangat kita nak berblogging, makin banyak idea yang keluar, makin banyak cerita yang dishare dan makin ligat jari ni atas papan keyboard. Maz mula-mula ingtkan nak anggap blog ni sebagai e-diary, sudahnya tak jadi. Sebab bercerita lebih seronok daripada berdiari dan bila kita tau setiap cerita kita tu ada orang yang baca makin bertambah-tambah excited. Walaupun kadang-kadang terkeluar bahasa budak-budak. Sayang maz selalu cakap yang maz masih lagi tak reti menulis. Tapi maz tak kisah. Sebab apa yang maz tulis ni direct dari hati maz. Reti tulis ke tak reti tulis, tu belakang cerita. Janji kita happy. Betul tak?
Follower dah ramai bukan bermaksud rating dah tinggi dan kita boleh malas-malas, tak  pergi blogwalk, bak kata orang tak singgah jiran sebelah menyebelah. Memang cepat le kita jatuh balik. Kita pun kena rajin-rajin follow orang sebagai tanda menghargai mereka sebab mereka follow kita. Kalau reti buat award, boleh jugak buat, then bagi pada follower tu, mesti diorang suka.Tapi follower maz mesti marahkan. Maz tak reti nak buat award-award segala bagai tu. Tang tu memang tak sempat sangat belajar. Minta maaf sangat-sangat.

Tapi yang penting maz tetap sayang follower-follower maz dan terima kasih yang tak terhingga sebab sudi follow blog maz yang tak seberapa ni. Hope enjoy it. Kalau maz ada tersilap kata, maz minta maaf, new bie kan, banyak benda yang kena belajar lagi. bagi yang dah lama as blogger, sila tunjuk ajar ye.. maacciihhh (^_^)

4 comments:

  1. takpe kita pun sme gak kdng2 follow kdng2 terlepas pndng

    ReplyDelete
  2. sayapun dah follow tu Maz..jgn lupa follow pula di blog saya...berfolow-folowlah kita

    ReplyDelete